• Vores kundecenter er åbentMan-Fre kl. 8-17
  • Ring til os
  • Send en forespørgsel
  • Løsninger Din ordre

    Reklamationer


    Ingen er perfekt – heller ikke os. Vi tilstræber naturligvis altid at levere produkter i så god en kvalitet, som overhovedet muligt. En sjælden gang imellem, sker der desværre alligevel fejl.


    Men fortvivl ikke. Vi har intet andet, end tilfredse kunder som vores højeste prioritet! Oplever du en fejl ved et af vore produkter, opdager du en mangel eller er der bare noget, der ikke helt lever op til dine forventninger, så giv os endelig besked, så vi hurtigst muligt kan få løst fejlen.

    Når vi har modtaget din reklamation, hører du fra os senest førstkommende arbejdsdag!


    1. Hurtig kontakt!


    Opdager du en fejl, er det vigtigt du kontakter os så hurtigt, som overhovedet muligt og gerne indenfor 24 timer efter du har opdaget fejlen.


    2. Ved modtagelse


    Når du modtager din ordre fra os, er det vigtigt du kontroller hele leverancen for eventuelle fejl og mangler med det samme. Og gerne sammen med chaufføren. Er der sket fragtskade, så få det endelig noteret på den følgeseddel chaufføren beder dig om at underskrive. Opdager du senere en fejl, er det nemlig svært at bevise, at fejlen faktisk er opstået under fragten, hvis ikke du gør opmærksom på det straks. Opdager du en fejl ved et produkt, må du IKKE montere det. Har du først sat vinduet eller døren i, betragtes det også som godkendt.


    3. Fejl og mangler


    Opdager du en fejl eller en mangel ved et produkt, må du IKKE montere det. Har du først sat vinduet eller døren i, betragtes det også som godkendt. Består fejlen i, at der mangler et greb eller lignende, så kan du selvfølgelig sagtens montere elementet.


    4. Tag billeder


    Uanset hvornår du opdager en fejl, så tag endelig billeder af det! Har vi ordentligt billedemateriale at forholde os til, er det nemmere for vores servicetekniker at planlægge besøget hos dig.


    5. Brug vores formular


    Når du skal reklamere, så brug venligst vores standardformular, som du finder her: På denne måde er vi sikre på, at vi får de oplysninger vi skal bruge og kan derfor behandle din reklamation hurtigere.



    Hvis du stadig er i tvivl om vores håndtering af reklamationer, så tøv endelig ikke med at trykke på knappen øverst til højre og send os dit spørgsmål, så vil vores Kundesupport svare dig hurtigst muligt. Du kan også bruge live chat nederst til højre eller ring til os på 78 768 883.

    Var dette svar brugbart? Ja Nej

    Send feedback
    Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.

    Relaterede varer